Je kunt het proberen met een ossegal, maar ik verwacht dat je dit er niet uit gaat krijgen. Trek nieuwe stoelhoezen over je stoelen, dan is je auto weer netjes, zonder weervlekken in de bekleding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weervlekken in ongekleurde kookechte katoenen en linnen stoffen verwijdert u met een verdunde oplossing van water (95%) met bleekwater of chloorbleekmiddel (10%). Dep de weervlekken met de oplossing en spoel de stof daarna goed uit in koud water. Eventueel nog een extra wasbeurt volgens de wasvoorschriften om de laatste restanten te verwijderen.

Gekleurde katoenen, linnen, wollen, zijden en synthetische stoffen dept u royaal met een oplossing van water met zout (5%) en spoelt u vervolgens na in een handwarm sopje. Weervlekken op muren verwijdert u met een verdunde oplossing van water (95%) met bleekwater of chloorbleekmiddel (10%). Dep de weervlekken met de oplossing en spoel de daarna goed na met koud water.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kunt ook HG reiniger vlekweg weerplekken in textiel hiervoor gebruiken.

http://www.beekman.nl/index.php/assortiment/nwartikelen?&task=new&an=239111