Mijn bananenschil liet een vlek achter op de gelakte houten tafel, hoe krijg ik deze er uit?

De bananenschil heeft in de zon op de tafel gelegen, nu zitten er een paar donkerdere vlekken in het lak ..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Die gaan er heel lastig uit. Als je het echt wil zonder van alles te proberen, schuren en opnieuw lakken. Dat is de enige adequate oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over het algemeen krijg je dit soort vlekken er niet meer helemaal uit. Mijn ervaring is dat wel kan helpen is heel hard wrijven met een prop keukenpapier en/of een gewone katoenen lap. Dit moet je een minuut of 5 doen waardoor die plek heel warm wordt en daardoor het vocht van die bananenschil als het ware verdwijnt of de kleur van de lak een beetje verandert, meer in elkaar overvloeit, maar helemaal verdwijnen zal die vlek waarschijnlijk niet meer

Mocht dit niet helpen dan kun je eens kijken of HG een product heeft wat je eventueel nog zou kunnen proberen.