Door een droge doek halen om het ergste vet eraf te halen en dan in benzine leggen. Wel oppassen met open vuur!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
v Dijken, hartstikke bedankt, ik was al begonnen met keuken ontvettingsmiddel, maar dat lukte niet :-). Ik ga er nl creatief mee bezig zijn. Ik ga meteen aan de slag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In cola leggen kan ook en is minder gevaarlijk.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
In de vaatwasser doen ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ maar als je liever geen benzine gebruikt: Dreft
Daar krijgen ze zelfs olievogels mee schoon:
http://www.ecomare.nl/dieren-van-ecomare/weblog/news/vogels-in-de-afwas/?no_cache=1&cHash=46be175f1a4fa03f962d54911397c735
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de ketting in een bakje wasbenzine gelegd, met een borsteltje geboend, het vet vloog er af ! Bedankt !

Andere antwoorden (1)

Ik ken een garagehouder die motorolie weg haalt met Dasty van de Wibra.
Het schijnt heel goed te zijn tegen vette troep van olie en dergelijke, wie had dat ooit gedacht, verkoopt de Wibra toch nog iets wat niet onder de categorie: "troep" valt.

Er is zelfs een krantenartikel van.