Ik wil graag een stofzuiger kopen, waar moet ik op letten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Let behalve op het vermogen (minimaal 1500 watt) of de stofzuiger een stalen steel heeft, want er zijn vaak van die koopjes waar ze op alles bezuinigd hebben en dan heb je zo'n onding met een kunststof steel of een dun alu pijpje. Als man zet je meestal zoveel druk op die stang dat het in mum van tijd dubbel ligt. Let ook op de vorm, dat het een beetje gebruiksvriendelijk tegen je meubels aan rijdt als je 'm door het huis sleurt.

Ik zou de verschillende mogelijkheden zeker afgaan als het gaat om: Vermogen Actieradius Wel of geen stofzuigerzak Filters Comfort Merk Nat of droog En natuurlijk de prijs.

Bronnen:
http://www.tips-over.nl/stofzuiger-vergelijk.php

Als die stofzuigt, dan voldoet hij aan de voorwaarde... En als jij de aanschafweerstand kunt overwinnen, dan valt hij ook binnen het budget.. en als je de kleur en de vorm ook nog aanstaat, dan is het een winner... Maar die van Dyson zijn wel heel inventief en het klopt dat die geen zuigkracht verliest...

Kijk hoeveel volt, want dat bepaalt de zuigkracht.

Dat de stofzuigervoet "vast zit". Een Dyson bv heeft een zwenkbare voet. Ik vind het verschrikkelijk, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ikzelf heb een Nilfisk, ben ik super tevreden mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100