Let behalve op het vermogen (minimaal 1500 watt) of de stofzuiger een stalen steel heeft, want er zijn vaak van die koopjes waar ze op alles bezuinigd hebben en dan heb je zo'n onding met een kunststof steel of een dun alu pijpje. Als man zet je meestal zoveel druk op die stang dat het in mum van tijd dubbel ligt.
Let ook op de vorm, dat het een beetje gebruiksvriendelijk tegen je meubels aan rijdt als je 'm door het huis sleurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou de verschillende mogelijkheden zeker afgaan als het gaat om:

Vermogen
Actieradius
Wel of geen stofzuigerzak
Filters
Comfort
Merk
Nat of droog

En natuurlijk de prijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die stofzuigt, dan voldoet hij aan de voorwaarde...

En als jij de aanschafweerstand kunt overwinnen, dan valt hij ook binnen het budget..

en als je de kleur en de vorm ook nog aanstaat, dan is het een winner...

Maar die van Dyson zijn wel heel inventief en het klopt dat die geen zuigkracht verliest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hoeveel volt, want dat bepaalt de zuigkracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de stofzuigervoet "vast zit". Een Dyson bv heeft een zwenkbare voet. Ik vind het verschrikkelijk, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ikzelf heb een Nilfisk, ben ik super tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voet? De basis waar de slang aan zit of de bodem van de stofzuiger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel het gedeelte waar je de stof mee opzuigt.Wat aan het einde vd slang zit, op de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes: Je bedoeld dus de stofzuigermond...;-)