Hoe krijg ik vlekken uit mijn bikini?

Ik weet niet hoe het komt maar ik ben bang dat het van donkere kleding afkomstig is.
Wil graag advies voordat ik zomaar wat ga uitproberen....
Hoop dat het duidelijk te zien is op de foto.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Met Dylon eerste hulp bij was ongelukken, er bestaat hiervan een vorm voor de handwas, die heel geschikt is voor je bikini. Je moet de bikini niet gewassen hebben, nadat de vlekken erin gekomen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik hiervoor HG ontkleurder voor de bonte was, werkt bij mij altijd goed!