hoe kun je het best een opblaasbaar zwembadje schoonhouden?

Het gaat om een zwembad van 3.00 bij 1.85. Te klein voor een pomp. (Gaat 1300l in, vullen hem voor twee derde)

Kan ik hier chloortabletten in gooien? Savonds dekken we hem af. De bodem wordt al na een dag glibberig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Je kan speciale chloortabletten hiervoor kopen bij bijvoorbeeld intratuin of de karwei. Hier blijft je water schoner en duurt langer voordat er bacteriën in het water komen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En die kun je gebruiken zonder pomp?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jahzeker, als je het chloortablet erin doet even goed 'roeren'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
chloordrijver
http://www.goedkoopzwemmen.nl/c-987418/chloordrijvers/
De chloortabletten zijn een goede oplossing ,je kunt ook een klein pompje kopen en dit gedurende een paar uurtjes het water laten zuiveren bijvoorbeeld in de avond als het badje niet meer gebruikt wordt denk hierbij aan een vijverpomp of zoiets