Wat is het voordeligste vaatwasmiddel? 3in1-tablet of zout - spoelmiddel - afwasmiddel apart?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Alles apart is goedkoper, maar wel meer gedoe...
Ik koop altijd Sun tabletten in de aanbieding (volgende week weer tweede pak gratis bij AH).

Antwoorden (1)

Uit tests blijkt dat Alles in 1 het voordeligst is als je kiest voor de beste uit de test van Aldi of Lidl. Voor 40 tabs betaal je dan ongeveer €3,20 terwijl je voor gewone tabletten bij gebruik van glansspoelmiddel en zout bijna 6 euro betaald voor 36 tabs van het beste merk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Deel 2 van de vraag: "of zout - spoelmiddel - afwasmiddel apart?"
Het was altijd zo dat tabletten duurder waren dan glansspoelmiddel + zout + afwaspoeder apart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dat 'beste merk' is dus niet het beste merk, die van de Aldi komen als beste uit de test ;-)