Mijn nieuwe lederen tas (uit Spanje) stinkt enorm. Hoe krijg ik deze geur er uit?

Lange tijd in koffie bonen laten liggen helpt niet, buiten in de kou laten liggen ook niet.. Kan ik de tas uitwassen? Hoe? Of heeft iemand nog andere tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is die geur erin gekomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de geur van het leder, zat er meteen al in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht gelooid leer kan inderdaad behoorlijk stinken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Wat doe je er aan?

Antwoorden (2)

leg er een koelkast ei of geurvreter in, die nemen weinig ruimte in en werken prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een koelkast ei, is net zo groot als een ei, neemt erg goed geurtjes op
wij hebben een tijd terug een partij tassen aangeboden via internet voor verkoop maar wisten niet dat die dingen zo enorm zouden stinken. Wij kregen van alle hoeken tips als een ei erin, in de vriezer tot een vuilniszak met geurbaaltjes of potpourri en die tas erin. Met een beetje pech moet je flink volhouden