Hoe krijg ik vingervegen van de barbecue?

We hebben onze barbecue uitgeleend, toen we de BBQ terug kregen stonden er allerlei kreten en tekeningen op geschreven met vingers. Ik vermoed dat het is gedaan toen de BBQ aan het afkoelen was. Hoe kunnen we dit weer van de BBQ afhalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat dat doen door de mensen aan wie je de bbq hebt uitgeleend of laat ze jou een nieuwe vergoeden.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
precies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is ook een optie, maar helpt me nu niet, maar bedankt.

Het beste antwoord

Doe een paar druppeltjes babyolie op de barbecue en wrijf dat uit, dat verwijdert vette vingervlekken prima van je barbecue, maar ook van je kookplaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb op de warme BBQ wat olijfolie gesmeerd, werkte ook prima. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

Maak de bbq eerst goed schoon met een sopje van gewoon afwasmiddel, daarna gebruik je heet water met een flinke scheut spiritus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spiritus? Is dat een goed idee als ik de bbq vervolgens aan ga steken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verlengd met water is geen enkel probleem, en het verdampt nog bovendien.
Dus ga lekker je bbq aansteken geen enkel gevaar!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, ik had over het 'heet water' heen gelezen ;)
Probeer eens bakpoeder met water. Of veeg de hele barbecue in met baby olie of olijf olie.