Kan je black velvet ook gebruiken voor de bonte was?

black velvet is normaliter voor de zwarte was

Toegevoegd na 4 uur:
ik weet niet of er meer merken zijn maar Robijn heeft het. Alleen niet al mijn bonte was is donker van kleur, vandaar deze vraag. Denk bijvoorbeeld aan pasteltinten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Black velvet is helemaal niet voor de zwarte was.

Black Velvet kan verwijzen naar:
Black Velvet (cocktail), een biercocktail
Black Velvet (whisky), een Canadees whiskeymerk
Black Velvet (Alannah Myles), een lied van Alannah Myles
Black Velvet (Robin Lee), een album van Robin Lee
"Black Velvet", een lied van Ferry Corsten’s album Twice In A Blue Moon
"Black Velvet", een lied van de rockband Gass
"Black Velvet", een zangroep uit Plainfield NJ
Black Velvet (tijdschrift), een Brits tijdschrift

Maar goed, als jij het hebt over een merk wasmiddel, wat zijn middel voor
de donkere was ook "black velvet" heeft genoemd...........ja dan kan je dat
ook gebruiken voor andere donkere was dan zwart.
Het bevat geen bleekmiddelen, zoals wasmiddel voor witte was.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je dat spul van Robijn bedoelt, die zeggen zelf :
Algemeen
Robijn Klein & Krachtig Black Velvet voor alle zwarte en donkere was.
Bevat vezelconditioner, dit maakt de vezels glad.
Zwarte en donkere kleding blijft langer mooi, vanaf 15 graden.

..................dus als je dat allemaal gelooft, dan kan je dat gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt