Wat is de prijs van een complete schoonmaakbeurt voor een flat van ong. 90 vierkante meter?

Schaam, schaam, maar het lukt me niet goed om naast mijn werk mijn woning goed bij te houden. Wellicht als er een begin is maar ja..

Ik heb weleens een huishoudelijke hulp ingehuurd maar dat werkte ook niet echt.

Gewoon achterstallig onderhoud, geen enorme bende vind ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Niks om je voor te schamen hoor.
ronron1212
10 jaar geleden
Bel homeworks voor een prijsopgave. Hier kun je schoonmaaksters inhuren voor je klus. Als het je te duur wordt dan kan als nog nee zeggen. Bronnen:
- http://homeworks.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beiden bedankt, in zekere zin schaam ik me wel maar het is gewoon niet mijn ding dat schoonmaken en daarnaast kom ik er echt niet aan toe na werk, reistijd (1,5 uur per dag) en een relatie en een LAT relatie op afstand
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
herstel, ik heb maar 1 LAT relatie en geen verdere relaties, homeworks lijkt een optie te zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent niet de enige die niet tevreden is over zijn/haar huishoudelijke hulp.
Ik ken iemand die aan haar derde hulp bezig is want de eerste twee liepen de kantjes er vanaf. Zijn er misschien mensen in je omgeving die een hulp hebben waar ze tevreden over zijn of dat ze iemand kennen die goed is en nog een huisje erbij zoekt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt niets aan eenmalige schoonmaakbeurt, je hebt inderdaad een hulp nodig met wie het wel klikt. Kun je wellicht wat meer werken en hoef je minder thuis te doen. Zoek gewoon verder!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een goeie Maria, ik ga eens rondvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou ik zeker doen Wayan.

Antwoorden (1)

Dat ligt meestal aan de leeftijd van je hulp, je kunt bij www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl voor 12,50 per uur een hulp vinden, je betaald dan nog 3,50 extra aan kosten voor de organisatie.
Op het moment dat u zich aanmeldt bij ons hoeft u in eerste instantie niets te betalen. U betaalt pas indien wij ook daadwerkelijk een geschikte hulp voor u vinden. Wanneer wij niemand voor u vinden hoeft u ons uiteraard ook niets te betalen. De kosten van een huishoudelijke hulp kunnen worden opgedeeld in kosten voor de bemiddeling en het loon dat de hulp van u ontvangt.
Voor meer algemene informatie over de kosten voor een huishoudelijke hulp verwijzen wij u graag naar de pagina 'De kosten voor een huishoudelijke hulp'.
U betaalt uw hulp altijd het vaste tarief van € 12,50 per uur voor het werk dat de hulp voor u verricht. Hier zit ook het vakantiegeld bij inbegrepen. Als de hulp belasting moet betalen dient de hulp dit zelf te doen van de € 12,50 . Dit uurtarief wordt dus nooit hoger.

Bemiddelingskosten
Het andere deel van de kosten betaalt u aan ons. Dit zijn de bemiddelingskosten. Deze bestaan uit een basisbedrag, een bedrag dat vermenigvuldigd wordt met het aantal uur per week waarvoor u een hulp zoekt en een extra bedrag indien u een leeftijd eis opgeeft. Voor uw andere wensen, bijvoorbeeld met betrekking tot de ervaring van de hulp of de woonplaats vragen wij geen extra kosten. Het tarief dat wij voor deze drie factoren rekenen vindt u hieronder:

Bemiddelingskosten Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl (inclusief BTW)
Basisbedrag: € 25,75
Extra bedrag per opgegeven uur*: € 3,50
Extra bedrag als u een leeftijdseis op geeft: € 18,50
* Bij uw aanvraag dient u aan te geven voor hoeveel uur u in de week een hulp zoekt. Het aantal uur dat u hierbij opgeeft wordt vermenigvuldigd met het bedrag van € 3,50. Ik denk dat je aan 3 uur ruim voldoende hebt, dat kost dan 48 euro, voor de volgende keer kun je eventueel de uren aanpassen.

Je kunt natuurlijk ook een briefje ophangen in de supermarkt en daar een oproep doen, dan kun je samen met de hulp over de prijs afspraken maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! +1 helaas slechte ervaring met een 'hulp' voor 15 euro per uur maar wellicht is dit een optie. Het is heel afhankelijk van de persoon
Ivana
10 jaar geleden
Er zijn inderdaad bedrijven die eenmalig een heel huis schoonmaken en dan is alles maar dan ook alles schoon. Na een grote verbouwing hebben wij dat ooit laten doen. Dan kan je met schone lei beginnen. Je hoeft je overigens niet te schamen, want als je een volle werkweek hebt is een huishouden bijhouden een hele klus. Bij mij hebben drie hardwerkende kinderen allemaal een hulp in de huishouding 3 uur per week. Dat neemt een hoop stress weg. Ik zeg altijd maar iedereen z'n baan, de een stoft, de ander verkoopt of geeft les. Dat is gewoon hoe het in elkaar zit. ;)))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begreep dat de hulp alleen normaal huishoudelijk klussen moet doen, als het echt om zware werkzaamheden gaat, dan ben je vast duurder uit en moet je een gespecialiseerd bedrijf inschakelen.
Ik heb ook huishoudelijke hulp (door een beperking), maar niet altijd dezelfde helaas, de ene werkt prima en daar kan ik het goed mee vinden, de andere maakt niet goed schoon, je moet het er ook een beetje mee treffen, doorzoeken tot je de juiste persoon gevonden hebt. Ik heb die mogelijkheid helaas niet, omdat mijn hulp geregeld wordt door de gemeente, maar als dat mogelijk zou zijn, dan graag.