Wat is de prijs van een complete schoonmaakbeurt voor een flat van ong. 90 vierkante meter?

Schaam, schaam, maar het lukt me niet goed om naast mijn werk mijn woning goed bij te houden. Wellicht als er een begin is maar ja..

Ik heb weleens een huishoudelijke hulp ingehuurd maar dat werkte ook niet echt.

Gewoon achterstallig onderhoud, geen enorme bende vind ik.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt meestal aan de leeftijd van je hulp, je kunt bij www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl voor 12,50 per uur een hulp vinden, je betaald dan nog 3,50 extra aan kosten voor de organisatie. Op het moment dat u zich aanmeldt bij ons hoeft u in eerste instantie niets te betalen. U betaalt pas indien wij ook daadwerkelijk een geschikte hulp voor u vinden. Wanneer wij niemand voor u vinden hoeft u ons uiteraard ook niets te betalen. De kosten van een huishoudelijke hulp kunnen worden opgedeeld in kosten voor de bemiddeling en het loon dat de hulp van u ontvangt. Voor meer algemene informatie over de kosten voor een huishoudelijke hulp verwijzen wij u graag naar de pagina 'De kosten voor een huishoudelijke hulp'. U betaalt uw hulp altijd het vaste tarief van € 12,50 per uur voor het werk dat de hulp voor u verricht. Hier zit ook het vakantiegeld bij inbegrepen. Als de hulp belasting moet betalen dient de hulp dit zelf te doen van de € 12,50 . Dit uurtarief wordt dus nooit hoger. Bemiddelingskosten Het andere deel van de kosten betaalt u aan ons. Dit zijn de bemiddelingskosten. Deze bestaan uit een basisbedrag, een bedrag dat vermenigvuldigd wordt met het aantal uur per week waarvoor u een hulp zoekt en een extra bedrag indien u een leeftijd eis opgeeft. Voor uw andere wensen, bijvoorbeeld met betrekking tot de ervaring van de hulp of de woonplaats vragen wij geen extra kosten. Het tarief dat wij voor deze drie factoren rekenen vindt u hieronder: Bemiddelingskosten Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl (inclusief BTW) Basisbedrag: € 25,75 Extra bedrag per opgegeven uur*: € 3,50 Extra bedrag als u een leeftijdseis op geeft: € 18,50 * Bij uw aanvraag dient u aan te geven voor hoeveel uur u in de week een hulp zoekt. Het aantal uur dat u hierbij opgeeft wordt vermenigvuldigd met het bedrag van € 3,50. Ik denk dat je aan 3 uur ruim voldoende hebt, dat kost dan 48 euro, voor de volgende keer kun je eventueel de uren aanpassen. Je kunt natuurlijk ook een briefje ophangen in de supermarkt en daar een oproep doen, dan kun je samen met de hulp over de prijs afspraken maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100