Kan je een kersenpittenkussen in de wasmachine wassen?

Dat is een kussen dat je in de magnetron kan opwarmen en gebruiken om bv een stijve nek minder pijnlijk te laten worden. De tijk is erg groezelig geworden. Kunnen de pitten tegen de was?

14 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Nee, niet met een chemisch middel. Het allerliefst op de hand wassen met een groene of gele zeep sopje. Daarna goed uitspoelen en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, want het zijn speciaal gedroogde kersenpitten.
Je kan wel een extrahoesje om het kussentje doen en die dan regelmatig eraf halen en wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik niet doen.
Even een hoekje lostornen, pitten eruit halen, hoesje wassen en weer vullen met de pitten. En in het vervolg een hoesje er omheen doen bij gebruik, scheelt een hoop werk en kan je lekker vaak wassen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee, even een werkje, maar dan begin je weer schoon :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog beter, als je toch aan het tornen bent, zet een stukje
klittenband op de losgetornde stukken. Volgende keer heb je er plezier van.
zondag
14 jaar geleden
Heel goed idee @Cavia. Jammer dat ik je daar geen plusje voor kan geven.
Wat mij betreft wel hoor.
Maar wel in lagere graden...
Heb zelf ook gedaan niks aan de hand.
Gewoon graden of 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Minst warme programma dat ik heb is 30 graden. Zal wel te heet zijn, niet?
Als je wilt dat dat ding heel blijft zou ik 't niet doen, idd. alleen 't hoesje in de wasmachine gooien dan.