Waar huur ik een goede tapijtreinigingsmachine?

Ons tapijt ligt er nu 12 jaar in. De kwaliteit van het tapijt is nog prima, ik wil het alleen met een goede tapijtreiningsmachine schoonmaken omdat er vlekken in zitten. Iemand ervaring/tips met een goede machine?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Zo'n tapijtreinigingsmachine is te huur bij een ( ouderwetse ) drogist en als ik het goed heb ook bij bijvoorbeeld de Gamma.
De machines van de drogist zijn goed, dat weet ik, ik heb geen ervaring van de apparatuur bij de Gamma.

Toegevoegd na 1 minuut:
geen ervaring "van" moet zijn : geen ervaring * met *

Toegevoegd na 5 minuten:
Bijvoorbeeld :
tapijtreinigermachine te huur bij DA drogist

Huur een Citin tapijtreiniger bij DA Drogisterij Nauman. We zijn in het bezit van twee machines.

Kosten:
€ 7,-- halve dag
€10,-- hele dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Workx verhuren ze het