Als je een stortbakblok gebruikt, is het dan veilig om de binnenkant van de toilet schoon te maken met bleek? (Ongewenste giftige chemische reactie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is ten alle tijden het beste om chloor niet met andere reinigingsmiddelen te mengen. Zelfs urine over chloor kan al schadelijke dampen afgeven.

Er zijn voldoende alternatieven voor chloor op de markt, chloor kan dus uit he kastje verdwijnen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou wel dagelijks de binnenkant van het toilet uitborstelen. Zelf ben ik ook professioneel erg fan van deze producten. Vooral de toiletreiniger werkt erg goed, een gladde toilet houdt immers geen vuil vast. www.roveq.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het stortbak blokje doet niet echt veel.