Is het onhygienisch om in de gootsteen te plassen?

En dan bedoel ik lange termijn (niet acuut of zo, want ik spoel het gewoon door).

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jij de gootsteen daarna goed spoelt is urine in de gootsteen niet onhygiënisch, dat urine vies is, zit meer tussen onze oren, het bestaat uit water en afvalstoffen. Je moet dit natuurlijk niet doen in bijzijn van anderen, maar als jij dat prettig vindt, gewoon blijven doen. Er komen wel meer afvalstoffen in de gootsteen terecht, denk daarbij aan de emmertjes water met daarin schoonmaakmiddel dat is gebruikt, daar doet ook niemand moeilijk over.

Dat is onhygiënisch omdat je bij plassen altijd miniscule druppeltjes in het rond spuit die je eigenlijk niet ziet. Als bij mij een man staand heeft geplast op de wc ruik ik dat meteen vanwege die waas aan minidruppels. Die waas komt dus rond je gootsteen de plek waar je ook eten bereid en ja dat is onhygiënisch. Dit veroorzaakt dus ook de stank op wc's omdat die druppels in de voegen van de zijtegeltjes en vloertegeltjes komen die niet (zo vaak) worden schoongemaakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100