waarom komt er water met troep uit melijn badafvoer als de wasmachine draaid?

We hebben al een tijd het bad niet meer gebruikt. Het water liep bijna niet meer weg door het putje toen ik klaar was. Met de handen heb ik even voor gootsteen ontstopper/plopper gespeeld. Uiteindelijk zakte het water heel langzaam. Net heeft de wasmachine op zolder gedraaid en er komt water uit het badputje... Zakt weer en komt weer met zwarte troep. wat zal het probleem kunnen zijn? Raar toch

Toegevoegd na 1 minuut:
Melijn= mijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een melijn badafvoer?

Het beste antwoord

Dit lijkt mij helemaal niet abnormaal, u zal met een verstopping zitten na de badafvoer en na het punt waar de afvoer van boven bijkomt.
Best boven in de afvoerleidingen eens wat Destop gieten, in het bad is dit niet aangewezen want die afvoer syphons zijn veelal van inox en die word aangetast door dat product. Een tijdje laten inweken en dan doorspoelen, indien niet onmiddellijk resultaat nog eens herhalen.
Lees goed de gebruiksaanwijzing.