Hoe krijg je de kreukels weer terug in een "crincle"-blouse?

In een onbewaakt ogenblik heb ik mijn blouse in de droger gedaan waardoor alle kreukels eruit zijn. Ik heb van alles geprobeerd waaronder in een knoop wassen en drogen maar niets werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (5)

Misschien strijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij een plus!
Probeer het nat in elkaar te draaien, alsof je iets uitwringt dus niet in een knoop en dan stop je het gedraaid in een panty, dan zo drogen.
Kan me zoiets herinneren van een kreukelrok die ik vroeger had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk toch dat je hem maar glad moet gaan dragen.
Als ze er eenmaal uit zijn krijg je ze er niet meer in.
Zelf had ik dit ook, terug naar de winkel, maar helaas niets aan te doen.Vette pech.
Doe voortaan zo iets in zo,n was zak, dan blijven ze wel mooi.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wassen is niet de oorzaak. Poesels heeft de blouse in de droger gedaan en dat is funest.
burgos
12 jaar geleden
Haalt toch niet uit? de kreukels zijn er toch uit?
dan doe je ze in de droger met zo.n zak.
Opgelost toch???
Probeer eens je blouse helemaal nat te maken of te wassen en dan als een wokkel te drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een katoenen kleedje en doe het volgende .. ik was het in de wasmachine, haal het eruit korte periode in de droogkast ( zeker met dit weer ) en draai dan dat kleedje helemaal op als een worst , zet vast met elastieken en laat het zo verder drogen...Hopelijk werkt deze werkwijze ook voor jou blouse , succes ermee
In de zomer kun je deze werkwijze met natte kledij doen...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat met die elastieken ga ik nog 's proberen (laatste poging!)