Mijn vaatwasser geeft F8 aan als ik mijn Bauknecht wil laten draaien. Normaal spoelt er eerst water in, maar doet dit nu niet. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (2)

Deze foutcode houdt in dat het waterniveau niet in orde is, of dat er geen constante werking van de circulatiepomp is.

Vermoedelijk zal na het vervangen van het huis van de circulatiepomp deze foutcode opgelost zijn.

U kunt deze onderdelen (laten )bestellen, hiervoor hebt u altijd het type- en serienummer nodig (vaak op een stickertje)aan de zijkant, binnenkant van de machine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn vaatwasser hier.

Na enig onderzoek bleek er een verdwaald saté stokje in de pomp te zitten welke deze blokkeerde. misschien is het bij u iets soortgelijks.