hoe maak je een spijkerjas schoon zonder de wasmachine?

ik heb een denim jasje die niet in de was mag, hoe maak ik heb schoon? ( speciale doekjes? )

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.5K
Amadea
4 jaar geleden
Mag je 'm ook niet op de hand wassen in lauw water?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Handwas.....
Pieterke
4 jaar geleden
Ik vond deze tip op de site van Libelle: https://www.libelle.nl/mensen/actueel/nieuws/tip-fris-spijkerjasje

Antwoorden (2)

Hoi, wanneer een kledingstuk niet in de wasmachine mag kun je deze met de hand wassen. Ook wel handwas genoemd. Zie de Wikipedia bron url voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zolang je geen vlekken hebt, 24 uur in de vriezer. Geld ook voor denim broeken, rokken enz. Sluit hem goed af in een plastic zak en na minimaal 24 uur eruit en laten “drogen” dan is hij weer helemaal fris.