Hoe krijg ik mijn ietwat vettige laminaatvloer goed schoon? Ik heb alle schoonmaakmiddelen al geprobeert, azijn ook.. Mocht niet baten..

Weet jij het antwoord?

/2500

Ammoniak, emmer warm water daarna een flinke scheut ammoniak, niet andersom want dan komt er een walm ammoniak vrij. Afwasmiddel bevat ook ontvetter, kan je evt eerst nog proberen.

heb je al water met een scheut ammonia geprobeerd? wel goed ventileren, maar dat ontvet als de beste.

st Marc ontvet goed en ruikt lekker, is verkrijgbaar in de bouwmarkt

Met Sorbo Blue wonder allesreiniger ! Ik heb zelf laminaat & Heb hier een keer de frituurpan over heen laten vallen. Dus olie Dus vet. Alleen met Blue Wonder heb ik de vloer weer vetvrij gekregen ! En het ruikt nog lekker ook .

,,Dasty,, ontvetter te koop bij de Wibra. Keukenkastjes waar frituurpan, koekenpannen, juspan etc geplaatst worden zijn na gebruik van Dasty weer als nieuw.

Heb je al eens H.G. alledag laminaatspray geprobeerd. Als je hardnekkige vlekken hebt of vuile laminaat erop sproeien en reinigen ermee. Zo`n fles kost ongeveer 3.50 euro.

als ik mijn laminaatvloeren dweil met allesreiniger lijkt het vaak of bepaalde "vettige"afdrukken er niet afgaan. Ik spray meestal even(twee of drie keer) met mr muscle antivet en dweil er meteen achteraan met water me allesreiniger en de vloer ziet er weer gelikt uit!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100