Hoe krijg ik mijn ietwat vettige laminaatvloer goed schoon? Ik heb alle schoonmaakmiddelen al geprobeert, azijn ook.. Mocht niet baten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.3K

Antwoorden (7)

Ammoniak, emmer warm water daarna een flinke scheut ammoniak, niet andersom want dan komt er een walm ammoniak vrij.
Afwasmiddel bevat ook ontvetter, kan je evt eerst nog proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je al water met een scheut ammonia geprobeerd?
wel goed ventileren, maar dat ontvet als de beste.
Rieneke1
12 jaar geleden
st Marc ontvet goed en ruikt lekker, is verkrijgbaar in de bouwmarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Sorbo Blue wonder allesreiniger !
Ik heb zelf laminaat & Heb hier een keer de frituurpan over heen laten vallen. Dus olie Dus vet. Alleen met Blue Wonder heb ik de vloer weer vetvrij gekregen ! En het ruikt nog lekker ook .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
,,Dasty,, ontvetter te koop bij de Wibra.

Keukenkastjes waar frituurpan, koekenpannen,
juspan etc geplaatst worden zijn na gebruik van Dasty
weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens H.G. alledag laminaatspray geprobeerd.
Als je hardnekkige vlekken hebt of vuile laminaat erop sproeien en reinigen ermee.
Zo`n fles kost ongeveer 3.50 euro.
12 jaar geleden
als ik mijn laminaatvloeren dweil met allesreiniger lijkt het vaak of bepaalde "vettige"afdrukken er niet afgaan.
Ik spray meestal even(twee of drie keer) met mr muscle antivet en dweil er meteen achteraan met water me allesreiniger en de vloer ziet er weer gelikt uit!