Muizenplaag op de zolder, Woensdag kan er pas iemand kome, Hoelang duurt het voordat het gaat rotten?

We hebben een muizenplaag ontdekt op de zolder, Zit er nog niet zo heel lang.. Vanavond strooien we vergif. Maar hoelang duurt het voordat ze dood zijn, En hoelang duurt het voordat je het ruikt ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke zichzelf respecterende kat vangt geen vergiftigde muizen daar deze beestjes zich niet gedragen zoals een normale muis ten eerste en ten tweede kruipen die vergiftigde muizen ergens weg om hun pijpje te doven.

Antwoorden (2)

Dat kan qua stank nog geen kwaad tot woensdag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gif is zo ontworpen dat de kadavers uitdrogen en niet gaan ruiken als zo op onbereikbare plaatsen liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, moderne giffen zorgen voor uitgedroogde kadavers alla de egyptische mummies en geen reuk.