Als men een wasverzachter geconcentreerder maakt om zo de verpakking kleiner te maken en daarmee ook op vervoer te besparen.....

waarom concentreren ze dan maar 50%? En niet nog verder om nòg meer op verpakking en vervoer te bezuinigen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Antwoorden (6)

Poeder verkoopt vast minder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn (komen) ultra geconcentreerde wasverzachters op de markt. De enige vraag is of de consument erin gelooft.

"The first is the impact the ultra-concentrates will have on the market. At the time of this writing it is too soon to tell if they will be accepted by consumers."

Van onze Amerikaanse Goeievraag-collega's:
AWM
14 jaar geleden
Als ze het te geconcentreerd maken wordt het waarschijnlijk te dik. Dan is het niet vloeibaar meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze moeten toch iets vertellen, om lief en milieubewust te lijken? Dan zijn we al 25 jaar of langer bedonderd met verkoop van extra water? Je krijgt nu gewoon minder voor dezelfde prijs .Een beetje verdikkingsmiddel kost weinig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt hart voor het milieu hebt, gebruik je geen wasverzachter. Als je erg hard water hebt, kun je ook een scheutje azijn aan het spoelwater toevoegen. Dit maakt je was ook zacht, is veel goedkoper en is beter voor het milieu.
Voor meer tips om milieuvriendelijk te wassen: zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang ik me kan herinneren hebben ze zo eens per 2 jaar het waspoeder en de wasverzachter al geconcentreerder gemaakt. Vroeger had je enorme pakken waspoeder en enorme flessen Robijn. Als al die keren concentreren waar waren, dan gebruikten we nu van alles een vingerhoedje. Het zijn gewoon leugens, behalve misschien die eerste keer, toen de verpakking echt kleiner werd. Bij de wasverzachter kun je nog bedenken dat er dan minder water inkwam. Maar hoe zit dat met de poeder? Wat zit er nu anders in, waardoor het geconcentreerder is. was vroeger de helft schelpenzand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!