Waarom zijn er in New York nog steeds zoveel mensen die hun was in de wasserette doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

De omzetsnelheid gaat in deze stad 'through the roof'.
Ambitieuze mensen maken vele uren op kantoor en geven 's avonds en in het weekend veel geld uit aan etentjes, bioscopen, weekendjes weg en dure spullen.
Omdat de uren op kantoor lang zijn en de weekenden vol met sociale verplichtingen, besteedt de drukke New Yorker
zijn huishoudelijke klussen zo veel mogelijk uit.
De motor van New York blijft dus ook draaien door de services die de New Yorkers van elkaar inkopen.
In weinig huizen staat een wasmachine. De New Yorker doet zijn was bijna overal buiten de deur.
De wasserettes doe er dan ook alles aan om hun klanten te ontlasten. Ze zijn open van 6 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds. Hebben een strijk- en vouwservice, komen je vieze sokken ophalen ( tot naast je bed) en leggen ze ook weer - binnen 6 uur- terug in je sokkenla.
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Er wonen daar ook erg veel mensen. (meer kans op dat iemand iets gaat doen).
- Er zijn veel kleinere woningen. (Waardoor er niet altijd plaats is voor een wasmachine).
- Veel is ook huur, ze mogen dan bijv geen wasmachine afvoer plaatsen (wast lastig zonder aan en afvoer van water).
- Een wasmachine is ook duur. (grote uitgave in 1x).
- Mensen verhuizen gemakkelijk van ene op andere dag. (logge stuff verhuizen is lastig).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm ik zou dat leven niet aan kunnen stel dat je met gedragen ondergoed op straat loopt en je wordt van dat tasje beroofd......