Mijn spijkerbroek heeft afgegeven op mijn nieuwe gebroken witte blouse. Hoe krijg ik dit er uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
32.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
This niet handig om spijkergoed met wit of lichte kleuren te wassen

Antwoorden (5)

Was je blouse uit met ontkleurder.
De kans dat het eruit gaat is dan groot.
Niet te lang wachten hiermee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die ontkleurder is van dr beckman en kost ongeveer 2 a3 euro.
11 jaar geleden
Laat je blouse een paar uurtjes weken in een emmer met een oplossiing van echfalon/echfawit en daarna gewoon in een sopje wassen. Het blauw moet er na het weken wel uit zijn, maar het echfalon moet wel nog even worden uitgewassen.
Je kunt dit produkt kopen bij de drogist voor een paar euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de verkleurde was in azijn en het trekt weer mooi schoon. ik had een wit T-shirt wat licht blauw was geworden, en ja hoor het werkte!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Verkleurde witte was
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dasty schoonmaakmiddel van de wibra!!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het nog niet nagewassen hebt, koop dan Eerste hulp bij wasongelukken van Dylon, te koop bij drogist en supermarkt.