hoe krijg ik deze vlek weg?

met luilak is er een ei op het raam gegooid. omdat we een weekendje weg waren heeft deze er 2 dagen gezeten. het is een hele grote vlek gebleven, lijkt een vetvlek.ik heb het al héél erg vaak schoongemaakt, maar de vlek blijft. iemand tips om de vlek toch weg te krijgen?

Toegevoegd na 6 uur:
ik heb het net de pindakaas, de biotex en de stickerverwijderaar tips geprobeerd en de ei-vlek is weg door de pindakaas!!!! hulde!! dank je wel voor de tip!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.7K

Het beste antwoord

er mag gelachen worden maar eh pindakaas.
Tip van de glaszetter en het werkt.
Overigens werd er niet bij verteld of het met of zonder nootjes moest zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het net geprobeert en de ei-vlek is weg!!!! hulde!! dank je wel voor de tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt echt!!

Andere antwoorden (6)

Je zou het met een vrij heftig chemisch middel moeten proberen denk ik, omdat die vlek behoorlijk is ingebeten met dit warme weer. Je hebt iets nodig dat eiwitten en vetten afbreekt. Ik denk dat je uitkomt in de richting van de ovenreinigers als een Muscle (dat is het enige merk dat me nu te binnen schiet, maar om het even welke andere zou ook goed zijn).
Ik zou het met een schuim insprayen, en even laten inwerken en daarna echt met heel veel water afspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien iemand in de buurt met een stoomreiniger.
Ik krijg sinds ik de stoomreiniger heb alle vlekken van de ramen.Heerlijk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het al geprobeerd met water met Biotex? Flink nat maken en dat een aantal keren doen, zodat de enzymen hun werk kunnen doen. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het zou moeten kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou stickerverwijderaar proberen. Hou je ook nog wat over voor andere doeleinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water met ammoniak. Voor de schoonste ramen, is tevens de beste alles reiniger. Een klein scheutje op een emmer water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verfkrabbertje doet wonderen...