Dat komt waarschijnlijk door een bepaalde shampoo, roze of rode kleurstof kan een shampoo bevatten die kan toenemen op de voegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn nou zeep, huid en kalkresten die zich in de voegen verzamelen.
Maar zo af en toe de tegels en voegen eens schoon met een beetje azijn in wat heet water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar waarom dan rose?
Ik wil je niet laten schrikken maar bepaalde schimmels zijn ook rose/rood achtig, voor de zekerheid een schimmelvreter kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is hoogstwaarschijnlijk een rode schimmel die in zeepresten een voedingsbodem heeft gevonden. Met goed boenen, een antikalkmiddel en eventueel met wat verdunde chloor (nooit in combinatie met andere middelen!) krijg je ze wel weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord, dus hierbij een plusje!
Ik weet niet waar je vandaan komt maar on sommige delen van het land ligt het aan het water vooral in de buurt van de duitse grens. Een collega van me woont net over de grens en die moet eens in de zoveel tijd nieuwe lakens kopen omdat ze licht roze worden. Met schimmel verwijderaar van HG is het zo weer mooi wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe het komt weet ik niet maar met schimmelverwijderaar van het merk HG worden ze weer als nieuw.Het stinkt wel erg,maar dan heb je ook wat inspuiten,in laten werken,en naspoelen.