Je kunt dat kopen in die hobby speciaalzaken die elektronica onderdelen verkopen Dus waar je ook je weerstandjes, condensators, cmosjes en diodes koopt.
Is niet zo heel erg duur. Misschien 5 euro voor een flesje van 400 ml.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 euro lijkt mij wel heel veel. In bv. Italie koop je het gewoon in de supermarkt en ben je minder dan 1 euro kwijt voor 1 liter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is dan wel heel specialistisch spul, met een bepaalde samenstelling, speciaal voor electronika. Dus na het gebruik vervliegt die alcohol optimaal zodat er na het schoonmaken totaal niks achterblijft.
Gewoon in de drogist ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij www.Degros.nl vind je alle soorten schoonmaak alcohol. Voor 23:59 besteld de volgende dag al geleverd! Isopropyl alcohol wordt veel gebruikt om schoon te maken, ideale ontvetter. Alcohol 70% ketonatus wordt weer veel gebruikt om te desinfecteren. Goed geschikt voor grotere oppervlakken bijvoorbeeld.