Wasdroger Nordland Inox Dre2566. Als ik hem aan wil zetten blijft het rode lampje knipperen en er gebeurd niks. Wat houdt dit in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je in elk geval even kunt proberen is hem helemaal van de stroom af te halen (dus de stekker uit het stopcontact) en hem dan terug insteken. Wie weet...

Het beste antwoord

ik heb er ook een van dat merk. wat het betekent weet ik niet, maar ik heb hem eens laten repareren door iemand van de fabrikant. Hij was net uit de garantie, maar kreeg een percentage korting over "de leeftijd" van de droger. (printplaatje was kapot)De mijne doet af en toe ook raar, maar dan na een goede schoonmaak van alle filters( Ook die van onderin uitspoelen) doet hij wet weer. Al 10 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de wasdroger word een boekje geleverd met vaak de uitleg bij storingen..
heb je die eventueel al nagekeken,
misschien maakt de deur geen contact en krijgt de droger niet het signaal te gaan draaien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit type ken ik niet.

Meestal zijn die lampjes echter foutmeldingen.

Vaak kun je bij een droger bepaalde dingen zelf even nalopen, bij mij bijvoorbeeld het gedeelde waar de pluizen in terechtkomen (kan vol zitten) en de warmtewisselaar (die moet soms gereinigd worden).

Ik wil je aanraden dergelijke dingen even na te lopen, goede kans dat het daarna weer werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.gebruikershandleidingen.com kun je de gebruikershandleiding opvragen.

Zo een lampje kan van alles zijn; deur sluit niet goed, teveel stof in de droger, waterbak moet geleegd worden......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wateropvang bakje leegmaken.