DDDD
oftewel: De doek die direct droogt!

Toegevoegd na 9 minuten:
...zelfs nog één D vergeten: DDDDD!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

bij de hema maar wel eerst een paar keer wassen dan willen ze pas afdrogen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een nacht in een emmer water zetten dat scheelt al gelijk een hoop
Mijn ervaring is dat de dddd.(de doek die direct droogt)inderdaad erg goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn inderdaad het beste.
Na een keer wassen drogen ze ook meteen goed af +1
Als je écht goed drogende theedoeken wil koop je geen katoenen maar linnen theedoeken. Daar bij vergeleken is DDDDD rommel!
Ook voor je glaswerk is linnen véél beter, geen strpen op je glaswerk en kristal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is juist, dat wilde ik ook antwoorden. +1
Bij de Blokker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb altijd alle mogelijke theedoeken uitgeprobeerd, van de allergoedkoopste Zeemanshit tot de duurste DDDDDD , maar toen ik mijn oude voorraad katoenen luiers opmaakte nadat de tweede zindelijk was, kreeg ik pas ECHT goede theedoeken. Dus tegenwoordig koop ik alleen nog maar hydrofielluiers ; dat zijn de best denkbare theedoeken, niet duur, lekker groot, dun, nemen toch heel veel vocht op, en tegenwoordig in allerlei lieve kleurtjes te krijgen (en tweedehands echt voor een drol). Wel inderdaad een paar keer voorwassen, maar dat kenmerkt een goede, duurzame theedoek nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet een theedoek ook nooit strijken. Het staat lekker strak in je kast :), maar als je een theedoek strijkt, strijk je alles vezels plat waardoor ie minder vocht opneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik strijk ze altijd, en ze drogen als de beste :)
Let bij aankoop erop dat de theedoek van 100% katoen is.
Al die leuke setjes die je kunt kopen met bijpassende keukendoek zijn waardeloos.
Er waren al ,eerdere antwoorden met de DDDDD doek en die zijn heerlijk om af te drogen...het antwoord van Marleen van de katoenen luiers is ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, setjes zijn flut, te klein, kreuken vreselijk, en drogen na een jaar nog nauwelijks. Leuk als kadootje, maar vooral niet proberen echt te gebruiken.
je moet je theedoeken eerst een paar keer wassen en in de droger gooien dan drogen ze allemaal goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk aan wat je uit wilt geven voor je theedoeken.
Nu wij tijdelijk geen vaatwasser hebben, moeten we ( of liever gezegd BertH :) ) met de hand afdrogen.
Ik heb een jaar geleden DDDDD theedoeken gekocht bij de Makro, geweldige doeken, na de eerste wasbeurt drogen ze meteen goed af.
Je kunt ook eens navraag doen bij een textielwinkel, zoals een Daminga.
Het ligt er maar net aan, wat je wilt besteden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier

http://www.linnenoutlet.nl/?catalogcategory/10012152/Theedoek.aspx&gclid=CNuv-6fFtJ4CFVVu4wodP1RTlw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang leve Action!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij kopen ze bij IKEA. Die zijn erg groot en drogen perfect af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de betere huishoud zaken. ( 5x D).
Iets duurder maar ze drogen goed..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval nooit wasverzachter gebruiken! Bij de Zeeman hebben ze van die zachte vezeldoeken in de maat theedoek, volgens mij verkopen ze ze als dweil, maar ik gebruik ze als theedoek.. helemaal super.. alleen de pastelkleuren vind ik minder.. kleinigheidje