Hoe gebruik ik Crack Free stijfsel?

Er staat op het pakje dat je het poeder in het bakje voor de laatste spoeling moet doen. Is dat het wasverzachterbakje? En doe je het poeder er los in of moet je het eerst aanmaken (het wordt dan zo veel)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Stijven is meestal een apart wasprogramma, tenminste bij die van ons. Je doet de schone was, die niet behandeld is met een wasverzachter, in de wasmachine. Het stijfsel gaat dan in het bakje van het wasmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet het wasverzachterbakje.Als het goed is zitten er nog 2 bakjes in je wasmachine 1 voor de 1e (rechts) en 1 voor de 2e(links) spoeling.
Lees verder de aanwijzingen op de verpakking,je hoeft het poeder niet eerst aan te maken.