hoe krijg je haarverf van de tafel eruit?

De tafel is van hoogglans hout en het is wit van kleur. We hebben net haarverf erop gekregen en we weten geen raad hoe we het eruit kunnen krijgen! Nagellakremover zonder acetonhelpt niet ,met ammoniak heel klein beetje. Terpetine en cif helpen ook helemaal niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.5K

Antwoorden (3)

Doe toch een beetje aceton op een doekje,dan heel snel wrijven,meer aaien,niet drukken,laat het even drogen, en dan nog een x.Je kan het even uitproberen op een onzichtbaar stukje van de tafel,maar het moet echt lukken,als je maar niet te hart drukt,anders lost je verf v/d tafel op.
Suc6
12 jaar geleden
een beetje tandpasta op een vochtig doekje en daarmee voorzichtig poetsen, pas op in tandpasta zit schuurmiddel, ga er dus voorzichtig mee aan de gang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met een reinigingsdoekje voor make-up.
Als ik haarverf op mijn tafel heb veeg ik het daarmee direct af.
Staan er geen suggesties op de verpakking van de haarverf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of bleken door citroen