Wat is nou precies het verscil tussen dikke en dunne bleek. Wat gebruik je het beste waarvoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (3)

Dikke bleek is alleen handig omdat het langer aan de wanden van de wc-pot blijft plakken. Maar bleek is rotzooi, dus je kunt het beter niet gebruiken. Milieu en zo.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, beter zo weinig mogelijk of geen bleek gebruiken.
Ik werk in de schoonmaak, incidenteel gebruiken wij chloor tabletten voor in een toiletpot, verder wordt er niet met bleek gewerkt.
Dunne bleek gebruiken sommige mensen bij hun witte was, een scheut erbij maak alles vlekvrij"..
Het is niet goed voor je textiel en zeker niet voor het milieu, dus gebruik het spaarzaam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn wat dikker en dunner in vergelijking met elkaar , en als je moet schoonmaken met dikke bleek word je sneller dunner