Waarom is de muis bij mannen gemiddeld 40% viezer dan bij vrouwen?

Of is dit gewoon een hoax van de Britse Initial Washroom Hygiene?

http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/3236059/2012/04/04/Computermuis-is-drie-keer-zo-vuil-als-wc-bril.dhtml

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk Omdat vooral mannen porno kijken achter de pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik het goed lees, dan staat het antwoord op jouw vraag al in het betreffende artikel. Eten tijdens het werk e.d.
12 jaar geleden
hier thuis als voorbeeld.

mijn vriendin zit op hyves, klikt 1x, en gaat typen
ik speel een schietspelletje, en laat mijn muis niet los.

mijn muis, en wasd toetsen zijn altijd viezer dan de hare, en ik vermoed dat 99% van die viezigheid gewoon vetten van de huid/dode huidcellen, en de bijkomende bacterien zijn.

en ja, dat een muis viezer is dan een wcbril kan ik best geloven, een wc bril word vaker grondig schoongemaakt. hoewel dat te verwaarlozen is als je bij mannen kijkt die nooit de bril omhoog doen, en wel hun muis grondig schoonmaken.