Kan ik de slaapgeur uit kamer krijgen?

Beste,
Als ik geslapen heb in mijn studentenkamer, ruikt de hele dag mijn kamer naar een slaapgeur, ik verschoon mijn bed regelmatig( om de week), en word ook niet bezweet wakker. Ik ruik ook niet naar zweet, dus denk niet dat het met mijn lichaam te maken heeft. De kamer heeft slechte ventilatie, omdat het raam aan de straat ligt en ik deze lastig open kan zetten 's nachts / 's ochtends. Kan met de deur open dit ook niet veranderen. Geurkaarsjes / luchtverfrissers krijgen de lucht niet weg.

Wat kan het probleem zijn, en wat kan ik hieraan doen? Is er een luchtzuiveringsapparaat voor nodig of is een vochtvreter misschien de oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Ventilator die de lucht vanaf de kamer richting de open deur blaast? (of 2). Misschien zijn daar ook geurdingetjes voor, maar da weuk nie.

Toegevoegd na 33 seconden:
G

Toegevoegd na 1 dag:
ps Snap probleem met raam niet helemaal (?).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Lees de vraag nog maar eens: "Geurkaarsjes / luchtverfrissers krijgen de lucht niet weg".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, maar luchtverfrissers (op de ventilator(s) op één of andere manier (als dat bestaat), en die dan de lucht de deur uit stuwt zeg maar.
Het beste is de gordijnen open en meteen het raam open gooien : frisse lucht.
Als het kan zou je 2 ramen even een halfuurtje tegenover elkaar open moeten zetten, dan waait het lekker door en is het sneller weg de bedompte lucht uit de slaapkamer.

Ik doe dit iedere ochtend bij het opstaan en het is heerlijk, let wel op en denk aan de verwarming, zet pas daarna de "kachel" aan/hoger.