met welke vlekken verwijderaar kan je goed inktvlekken uit kleding wassen?

mijn pen heeft gelekt op mijn shirt en nu zie je ene hele grote inkt vlek.
ik heb het met melk al geprobeerd weg te halen maar dat werkte niet... (vlek werd wel lichter)
met welke vlekkenverwijderaar kan je goed inkt uit je kleding halen?
en waar kan je het kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Die verwijder je met Dr Beckmann Vlekkentovenaar Vocht/Inkt, te koop bij een drogisterij.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.drogist.nl/shop/huishouden/textiel-kleding-en-leer/vlekverwijderaar/dr-beckmann-vlekkentovenaar-vocht-inkt-50ml/356234018.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ heb ik ook goede ervaringen mee...
Met spiritus is het mij al gelukt.