Kan je je bikini wassen met douchegel bijv. van Dove of dergelijke?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je wilt .waarschijnlijk op vakantie je bikini wassen zonder wasmiddel mee te hoeven nemen. volgens mij kan het geen kwaad om dat af en toe te doen.

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat kan. Douchegel reinigt en ontvet en het ruikt ook nog eens lekker. Perfect op vakantie als je even geen wasmiddel bij je hebt.
Ik heb het zelfs al wel eens in de wasmachine gebruikt en ook dat gaf geen verkleuringen of andere problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor dat gaat prima, zolang de douchegel maar niet op oliebasis is, het kan als handwasje en met een klein beetje in de wasmachine werkt ook dat prima. Ook je bikini krijg je er goed mee schoon. Doucheschuim is nog voor veel meer zaken te gebruiken, dat kun je lezen in de link.