Hoe krijg ik witte pluisjes van een papieren zakdoekje van mijn overhemd?

Ik heb per ongeluk een papieren zakdoekje in mijn broek laten zitten tijdens de was. Nu zit mijn hele zwarte overhemd onder de papieren pluisjes. Hoe krijg ik dit er weer uit? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Heb je per ongeluk een papieren zakdoekje meegewassen met je kleding, waardoor het wasgoed onder de pluisjes zit? Was de kleding dan nogmaals en doe een oude panty of een microvezeldoekje in de trommel. De papieren pluisjes blijven hieraan kleven.

http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Magazine/Handige-huishoudtips/Huishoudtips-Zoeken/12074/Wastips/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad!
Je kan het ok met een plakroller doen. Verkrijgbaar bij Kruitvat.
Maar als het antwoord van Bestevaer helpt dan vind ik dat toch een stuk makkelijker.