HG staalpolish Polish Acier Kopen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Door het kopen alleen worden heus die pannen niet schoon.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou dan weet ik het ook niet hoor.
Amadea
6 jaar geleden
Misschien moet je ook iets doen met dat product?
Baking soda!! Krijg je alles mee schoon en is nog onwijs goedkoop ook. Gebruik het voor alles, maak mijn eigen allesreiniger en sprays etc. Spotgoedkoop. Ook de badkamer is geweldig schoon te maken met Baking soda, laat alles ook glimmen.

En is niet enkel goedkoper, ook nog milieuvriendelijker dan al die chemische speciale pannenschoonmaakmeuk ook. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Door te poetsen met Groene Zeep van Driehoek!

Groene zeep is een goedkoop en milieuvriendelijk middel dat je kunt gebruiken om schoon te maken. Groene zeep is biologisch afbreekbaar.
Te koop in twee vormen: vloeibaar en in een soort gelei. Het is te koop bij o.a. het Kruidvat , Jumbo en AH voor minder dan een euro.

Groene zeep: 19 toepassingen! (bron)
---Het werkt ook goed als allesreiniger
---Vette ovens en fornuizen kun je schoonmaken met groene zeep
---Het is geschikt als afwasmiddel
-Groene aanslag in de tuin kun je verwijderen met groene zeep
-Met groene zeep kun je de auto wassen.
-Ramen lappen.
-Vieze, vettige handen schoonmaken.
-Natuurstenen plavuizen schoonmaken.
-Je kunt er de wc mee schoonmaken.
-Je kunt je haren er mee wassen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
gewoon in de afwas doen zoals je die anders zou doen, afdrogen en erna een scheut azijn erin laten weken. Even laten inweken en erna gewoon spoelen en drogen.