Bestaan er ook wasmachine/ droger combinaties?

Ik vind het af en toe zo ongemakkelijk, was in de machine, klaar? Dan eruit halen en in de droger doen.
Bestaat er niet zoiets als een wasmachine en droger in één?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb er ooit 1 gehad en vond het een onding, deze ging kapot er moest de monteur komen. (de droger) en kon toen de wasmachine ook niet meer gebruiken. Dus een lading wasgoed een geen wasmachine terwijl de droger kapot was. De monteur kon deze toen niet gelijk maken en moest terugkomen, ruim een week later. En er lag een berg wasgoed. Dus voor mij 2 losse apparaten. Is wel heel erg lang geleden en misschien en de techniek is natuurlijk wel gigantisch vooruit gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja hoor wij hebben er een... Het is een Indesit WD125T...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas wij doen hem niet de deur uit, sorry...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij voor mij een was en droogcombinatie MET strijkfunctie kunt vinden, mag je hem komen halen voor 200 euro...
Ik heb een wasmachine/droger combinatie gehad van wirlpool. Eerlijk gezegd is het verre van ideaal. De was wordt netjes gewassen en daarna gaat de droger zijn werk doen, maar als het wasmachinegedeelte klaar is zit alle was tegen de trommel aangedrukt (door het centrifugeren) waardoor de was niet echt goed meer droogt.

Voor een één-persoonshuishouden is het best een goede oplossing, maar als je veel wast is het niet echt geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees voor aanschaf eens enige reviews over z'n wasdroog combinatie. Het nadeel is soms dat er in de wasmachine méér was kan dan in de droger,om te drogen is er meer ruimte nodig dus na het wassen een gedeelte eruit halen en dan 2 maal drogen, ben je nog lang bezig.
Het heeft zijn voor maar ook zeker zijn nadelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja die bestaan ik heb er zelf ook een nl. de AEG lavamat turbo, ik vind hem ideaal (1 persoons)
14 jaar geleden
Zeker die bestaan. Ik heb er een gehad en vond het niet fijn. De wasmachine kon meer aan kg aan dan de droger. Ik moest dus een deel eruit halen om in een tweede sessie te droger. Daarnaast was het snel kapot. Dat zal mede zijn gekomen omdat hij intensief werd gebruikt dan dat je losse apparaten hebt. Al met al een dure aanschaf waar ik maar vier jaar gebruik van heb kunnen maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er een. voor toen ik nog alleen was was het ideaal. tenminste.. 1 was draaien betekend in 2x drogen. een wasmachine kan 5kg wassen maar 2,5 kilo drogen. maar goed, als je alleen bent is dat geen probleem. toen ik ging samenwonen kwam er toch maar snel een droger. ik gebruik de droogfunctie nu eigenlijk niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor.

zie bijvoorbeeld.

http://www.koopkeus.nl/wasmachine_droger_combinaties.htm