Hoe verwijder ik een vlek uit mijn shirt?

Ik heb een vlek in mijn shirt , alleen die probeerde ik te verhelpen door het shirt te wassen met afwasmiddel en vervolgens hard te wrijven . Echter , is hierdoor een grotere witte vlek ontstaan als gevolg van het harde wrijven .
Is er een manier om dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Wat heeft de vlek veroorzaakt? Vetvlek of transpiratievlek bijvoorbeeld is nogal een verschil.

Antwoorden (2)

Nee, daar is niks aan te doen.
Als de verf uit het T-shirt is (door je verwoede schoonmaakpoging) dan is dat niet te verhelpen.
Wat je zou kunnen doen is het hele T-Shirt bleken of het T-shirt verven.
Of een leuke badge erop naaien (zoals mijn moeder vroeger appeltjes op de knie van m'n lange broek naaide als ik er een gat in was gevallen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dan is het kwaad al geschied, maar voor de volgende keer zijn dit de beste oplossingen:
als het een vetplek was kan je beter dasty ontvetter van de wibra erop spuiten, gaat er altijd uit.
Bij grasvlekken azijn ,
bij sterke lijm nagellakremover ,
bij chocolade en pennenvlekken koffiemelk over de vlek ,
bij bloed koud water.
Hiermee krijg ik de meeste vlekken er moeiteloos uit.

succes!