hoe krijg ik de hondenharen uit mn wasmachine?

na het wassen van de hondenkleedjes blijven er altijd haren achterin de wasmachine. die komen dan in mijn volgende was terecht. niet echt fris... hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

Ik haal na het wassen altijd een doek langs de rubberen rand in de deuropening. Er zit daar ook een vrij diepe gleuf waar veel haar achter blijft. Wanneer je daarna de wasmachine nog eens leeg laat draaien (hoeft niet eens met wasmiddel, water is voldoende), dan zijn bij mij alle haren weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fris is het wel, die haren op de volgende was zijn twee keer gewassen. ;-)

Als je de ruimte hebt, dan zou je er een goedkope 2ehands bij kunnen zetten.

Anders even met je hand door de trommen en dan de machine een keer laten spoelen.
Ook kan je de dweilen enzo bewaren voor na de hondenkleedjeswas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een (paar) oude pantys erbij doen. De haren blijven daaraan hangen en na het wassen gooi je deze gewoon weg!