Hoe krijg ik een roestvlekje van sanitair af?

Er heeft een nagelknippertje ( met roestvlekken) op onze wastafel gelegen. Vandaar de roestvlek. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (6)

Met een beetje Cillit Bang,mogelijks lukt het ook met wat cola.
fremar
12 jaar geleden
ik zou proberen met 'n auto polijst poets en dan 'n beetje reinigings vloeistof (bv dasty oid) toevoegen. niet te zuinig en flink poetsen, succes erme
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een vochtig schuursponsje gebruiken met wat Jif, en de roest is zo verdwenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cola verwijderd roest. Doordenk een stukje keukenrol of toiletpapier en leg dit op de roestplek. Even laten inwerken en da kun je het er gemakelijk afpoetsen.

Is de roestvlek toch te heftig kan het ook met azijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HG roestvlekken verwijderaar, verkrijgbaar bij de bouwmarkt, drogisterij en sommige supermarkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Roesttovenaar van Beckmann, te koop bij de drogist.