Marktplaats
Advertentie supermarkt
Gratis af te halen site
Vrienden of familie
Kringloopwinkel
Stortplaats.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1e vergeten: vlooienmarkt... ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
Owja, rommelmarkt :)

Andere antwoorden (4)

Kijk altijd even na wat voor spullen het zijn, dan zou je het nog kunnen recyclen als het voor de verkoop geen waarde meer heeft.
Zoals ijzer, daar krijg je nog geld voor.
Hout kun je bijvoorbeeld in de open haard verbranden.
Oud papier zou je aan een school kunnen geven, deze krijgen er nog geld voor.
Plastic kun je vaak gescheiden gratis in de gemeente aanbieden. (bij ons geldt dit ook voor sap pakken)
Electrische apparaten of batterijen kun je ook bij speciale punten gratis inleveren.
Oude mobiele telefoon kun je via diverse websites inleveren en krijg je er vaak ook nog geld voor ok.

Enzovoorts, zo kun je nog verder gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik huur 2x per jaar een marktkraam op een rommelmarkt; daar is van je oude spullen vaak nog goed geld te maken. Na afloop sorteer ik wat een volgende keer niet meer mee hoeft en dat geef ik weg of gooi het in de grote afvalcontainers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude kleding kan je in de kledingbak doen of aan het Leger des Heils of Emmaus geven. Oude meubels kan je door de gemeentelijke vuil ophaaldienst laten ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier niet.
Hier worden oude meubels e.d. echt niet opgehaald.
Wat dacht je van kringloopwinkels..Wat jij weg doet daar is iemand anders misschien wel blij mee,en dat voor een prikkie.
Trouwens,bruikbare spullen worden zelfs opgehaald..Even de tel gids erbij nemen en informeren.