Voor het verwijderen van vlekken gebruik ik Vanish maar vraag me af in welk bakje in het product moet doen. Het linker, midden of hoofd bakje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (3)

Vanish gebruik je op de vlek dus hoort het in het hoofd wasmiddelenbakje. Anders werkt het niet! Je kunt het dus ook op de vlek smeren als je een vloeibare versie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanish werkt samen met het hoofdwasmiddel. Ze moeten dus samen in hetzelfde bakje.
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Meestal is het middelste/grootste bakje voor de hoofdwas, er staat ook vaak II bij.
Ik heb dat ook een keer gebruikt, doe het alleen maar bij de witte was.
Als je dit bij de bonte was gebruikt veranderen de kleuren.
En je doet het gewoon in het hoofdbakje als je geen voorwas doet.