hoe haal je inktvlekken uit een skyledere bank??!!

heey mijn zusje ohhhh... die heeft inkt op de bank gesmeerd alleen weten mijn vader en moeder en dus ik niet hoe je het eruit krijgt ... wie kan ons helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Probeer eens met ossengalzeep

Of met onvetter van het merk groene beer. De naam klinkt onlogisch, maar werkt voor heel veel dingen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer op een onzichtbaar plekje
met wasbenzine,denkelijk lukt dat.
12 jaar geleden
probeer het met tandpaste en een vochtige doek ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt waterstofperoxide 3%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Quick 'n Bright, onverdund met een sponsje zachtjes wrijven en met een vochtig doekje afvegen. Daarna behandelen met het leerproduct dat bij de bank hoort.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou vlekkentovenaar vocht/inkt of balpen van Dr Beckmann kunnen proberen. En misschien hebben ze van HG iets tegen inktvlekken op de bank. Beide producten zijn te koop bij een goede drogist en HG ook bij de Praxis.
Succes!