Hoe verwijder je het makkelijkste kattenharen van zitkussens?

Met de stofzuiger krijg ik lang niet alles weg. Ik doe het nu door het lichtjes nat te spuiten, en dan met mijn platte handpalm/vingers bij elkaar te vegen, maar ik vind dat zó óóó vies!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Een vochtige rubberen huishandschoen doet het ook prima. Tegen richting wrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dat ga ik proberen...

Andere antwoorden (7)

Met zo'n plakrolletje van de Wibra

Toegevoegd na 44 seconden:
En v&d en h&m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij de action een borstel gekocht met rubber "haren" daarmee veeg je de haren er zo af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan kleefrollers, die rol je over de bekleding en daar plakken de haren aan vast, te koop bij wibra, zeeman, blokker en marskramer oa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen makkelijke manier! Wij hebben ook het wrijven gebrobeerd; De bekende plak rolletjes werken 20cm en dan kleven ze niet meer. uiteindelijk hebben we een set dunne dekentjes gekocht, deze liggen in tijden van erg haren op de bank en worden apart gewassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een doekje ligt vochtig en gebruik die ipv je handen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een rol van dat brede plakband kopen.
Met een houder daarvoor.
En iedere keer een stukje van de bank bewerken ermee.
Daar blijven de meeste haren aan kleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan speciale rollers om de haren van je kleding of meubels met stof weg te halen. De rollers plakken licht waardoor de haren verwijderd worden. Erg handig!