Ik heb pas een paar superzachte badhanddoeken gekocht; eerst gewassen voor gebruik, maar ze absorberen totaal geen vocht. Iemand een goede tip ... ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit komt omdat ze stof die erop zit water tegenhoudt. Er zit een dun laagje bescherming op de stof want water tegenhoudt. Dit slijt op een gegeven moment maar de eerste maand neemt hij weinig water op.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een nacht in een emmer water laten staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog eens(of meer)wassen maar dan zonder wasverzachter.
fremar
12 jaar geleden
Je moet ze echt een paar keer wassen (60 graden) voor dat ze vocht opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat azijn in het vakje van de wasverzachter. en idd geen wasverzachter gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al het bovenstaande ;-)

Maar stop de handoeken ook niet in de droger. Dan drogen ze beter maar na een lange tijd ( gemakelijk 10 jaar) worden ze wel harder