Wie weet een winkel (niet online) waar ik een magic mop kan kopen?

Het is een soort vloer trekker die 100x zijn eigen gewicht kan vasthouden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het echt zo zijn? Reclame stelt dingen vaak erg mooi voor en dan valt het soms tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maeve, heel goed! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken iemand die er een had gekocht via de tv en die heeft hem teruggestuurd omdat je er absoluut niet goed mee kon schoonmaken. Wat er niet goed aan was weet ik niet meer.

Het beste antwoord

Ik heb ze gezien bij de Action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor een kort maar duidelijk antwoord.
Ik heb er al jaren (10) veel plezier van, en er is daarna nooit meer iets beters op de markt gekomen (Mijn persoonlijke mening). Nogmaals bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (3)

Bij de marskramer verkopen ze heel vaak die dingen van 'as seen on tv'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een paar winkels

http://www.magicmop.nl/verkoop-adressen.html

volgens de site maar ik denk dat ze ook wel te koop zijn bij bv. Marskramer, Blokker enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kun je dit soort dingen kopen bij de Marskramer of Blokker.