Hoe krijg je rode wijn uit je bureau?

ik had er mee geknoeid en nu zit er een kring van het glas op het bureau van mijn computer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je had direct de plek van een laag zout moeten voorzien. Nu is het waarschijnlijk al ingedroogd, en veel lastiger te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van welk materiaal is je bureau?

Antwoorden (2)

Probeer het is met as van een sigaret en een kurk.
Wrijf de as met een kurk met rond draaiende bewegingen
over de vlek,alle kans dat het weg is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan het ook nog proberen met een thee lepel olijf olie en een paar druppels azijn.
10 jaar geleden
Deze kring kun je verwijderen door deze in te smeren met groene zeep. Even in laten trekken, daarna afnemen met water en afhankelijk van wat je normaal gesproken doet: in de was of olie zetten.