mijn filter queen stofzuiger ruikt branderig en durf hem niet meer te gebruiken. ik weet niet waar ik ermee naar toe moet? denk de koolborstels!

wie weet waar ik naar toe moet met mijn dure filter queen stofzuiger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je hebt in sommige plaatsen winkels die allerlei onderdelen verkopen voor stofzuigers en die ze ook repareren en/of schoonmaken als dat nodig is.

Toegevoegd na 21 minuten:
op www.filterqueen.nl kun je een contactformulier invullen en kun je vragen waar je heen moet met het ding. En ook staat er een adres bij en misschien een telefoonnummer (heb ik ff niet op gelet). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet van de filterqueen, die houden onderhoud in eigen hand.

Andere antwoorden (1)

Op hun site staan de adressen van de service vestigingen. Maar heb je bij dat dure ding geen garantie meer?